איך לשלב צניעות עם סטייל

נשים רבות בוחרות לבוש צנוע, אם בהיותן שומרות מסורת ודתיות, מפאת גילן, בהיותן בעלות מבנה גוף מלא או בגישה אישית צנועה. יחד עם זאת, חשוב להבין כי בחירה בלבוש צנוע יכולה בהחלט להיות מלאה בסטייל ושיש בשוק מעצבות וחנויות המספקות מענה עכשווי ואופנתי לצרכים אלו. אז איך לשלב צניעות עם סטייל? בואו לראות.

חוסר מענה לנשים צנועות

בעבר עולם האופנה התמקד בעיצוב בגדים למגזר החילוני עם דגש על פריטים חושפניים, קצרים וצמודים. בנוסף המגזר הדתי בארץ היה במשך שנים מנותק ממגמות אופנה, ולבש ביגוד בעל חזות מיושנת, לאו דווקא אסטטית, עם נטייה לביגוד כהה במידות גדולות מידי, במראה שכבות מרושל חסר התאמה או סגנון. בקיצור סמאטש. אכן, בימים אלו כל מי שהעדיפה ביגוד צנוע, יותר אופנתי ומחמיא מצאה את עצמה בבעיה.

השוק נפתח לאופנה צנועה

אם בעבר לנשים צנועות לא היה מענה אופנתי, כיום הדברים משתנים. המגזר הדתי נחשף דרך האינטרנט וטיולים לחו"ל לאפשרות להתלבש בצניעות מבלי לוותר על מראה מטופח ועכשווי, והביקוש לפריטי ביגוד צנועים אופנתיים רק גדל כל הזמן. כמו כן עולם האופנה בימינו הרבה יותר מגוון ופתוח ומציע גם פריטי לבוש צנועים שמספקים מענה לצורכי נשים מסורתיות ודתיות בפרט, ובכלל לנשים המעדיפות פריטי לבוש יותר סולידיים וצנועים. יתרה מכך, יש כיום בעולם טרנד של ביגוד צנוע המוצע בשלל עיצובים ודגמים עכשוויים ומרהיבים, עם פריטים נטולי מחשוף וארוכי שרוולים. בין מובילות האופנה הצנועה ניתן למצוא נשות מנהיגים רבות כדוגמת מישל אובמה, איבונה טראמפ והנסיכה קייט מידלטון. 

המבחר הגדול של ביגוד צנוע המוצע כיום בשוק מאפשר לכל אישה לאתר פריטי לבוש צנועים המתאימים לאישיותה, טעמה ומבנה גופה. בכדי לסייע לכן לבנות מלתחה מוצלחת, שהיא גם צנועה וגם אופנתית, לפניכם מספר עצות רלוונטיות לנושא.

תכנון נכון של מלתחה

בכדי להתלבש בביגוד צנוע אך אופנתי ומחמיא יש קודם כל לתכנן מלתחה צנועה אשר כדאי לבססה על הפרטים הבאים:

  • מלתחה צנועה נדרשת קודם כל בבגדי בייסיק, בגזרות קלאסיות פשוטות בצבעים אחידים וניטראליים כמו שחור, לבן, אפור וכחול, שאותם ניתן לשלב עם שלל פריטי לבוש אחרים ולזכות בכל פעם במראה שונה וייחודי. 
  • על גבי המלתחה הבסיסית יש להוסיף כל פעם פריטי ביגוד אופנתיים ומיוחדים, המשתלבים עם בגדי הבייסיק. כך למשל ניתן לבחור בשמלה בגזרה קלאסית צבעוניות עם הדפס או רקמה ייחודית בגוון צבעוני, או חולצה בגזרה מיוחדת ובצבע ניטראלי. 
  • השקיעו יותר במלתחה ליומיום עם בגדים צנועים איכותיים ויפים שבשילוב נכון של אקססוריז יכולים לשמש גם לאירועים, שבת וחג. 
  • השקיעו במספר שמלות ופריטי לבוש באמת מיוחדים שיעניקו בעת הצורך הופעה מרשימה ויוצאת דופן.
  • אחת הגזרות היותר מומלצות לחצאיות ושמלות צנועות שמתאימות גם לנשים במידות גדולות, הינה גזרת A. מדובר בגזרה שמחמיאה לכולן, שלא אחת יותר מחמיאה מחצאית בגזרה צרה. יחד עם זאת יש לשים לב לבחור בפריט במידה מתאימה שאינו רחב ומרחיב מידי.
  • עליונית מעוצבת תעניק לכן פתרון נהדר לעוד שכבת לבוש מחממת או לחילופין לכיסוי שמלה או חולצה עם שרוול קצר.

בגד צנוע שמתאים לך

חשוב להבין כי בגד צנוע אינו מילה הפוכה למחמיא, ובהחלט כדאי ועדיף לבחור פריטי לבוש צנועים שמתאימים ומחמיאים למבנה הגוף, בין אם את רזה או מלאה, נמוכה או גבוהה, עם מבנה גוף אגסי, משולש הפוך, שעון חול וכו'. לשם כך יש לבחור ביגוד במידה מתאימה, עם גזרה שמבליטה מקומות שאת אוהבת בגופך כמו מותן צרה או רגלים ארוכות, ומטשטשת אחרים כמו בטן בולטת, כתפיים רחבות או אגן רחב. במקביל עלייך להבין מהו סגנון הלבוש שמתאים לך, שאת אוהבת, שהולם את אישיותך, גילך, עבודתך ומעמדך. כך למשל, יש כאלו שמעדיפות לבוש צנוע יותר ייצוגי, מחויט ואלגנטי, אחרות מבקשות בגדים יותר נשפכים, קלילים וצעירים. כמו כן יש מי שתימשך לביגוד יוקרתי ויש כאלו שיחפשו פריטי ביגוד מיוחדים, עם מראה יוצא דופן בעל אמירה אישית ואינדיבידואלית.

להישאר מעודכנת 

בכדי לשמור על מלתחה צנועה אך אופנתית כדאי לעקוב מידי פעם אחר מגמות אופנה עכשוויות בעולם עבור נשים צנועות. למטרה זו תמצאו באינטרנט בלוגים, מגזיני אופנה ואתרים ייעודיים לאופנה צנועה. כמו כן כדאי לבחון מגמות אופנה רגילה המשלבות לא אחת ביגוד צנוע. בין היתר כדאי לעיין באתרי מותגים מובילים ולבחון תמונות מקולקציות חדשות שלהם, וכן לקרוא כתבות עם מידע עדכני אודות מגמות אופנה בארץ ובעולם. מידע זה יעניק לך השראה ויאפשר לך לאתר לוקים שאת אוהבת, אותם תוכלי לנסות ולשחזר במלתחה הפרטית שלך.

הורידו בקיץ משכבות הביגוד

למרות היותנו מדינה ים תיכונית, קיימת נטייה של נשים צנועות לבחור בגישת לבוש מרובת שכבות הנוטה בסיכומו של דבר להיות חסרת צורה, מסורבלת ובעיקר חמה מידי. בימינו שכבות אלו בהחלט אינן הכרחיות וניתן למצוא בשוק שלל פריטי לבוש צנועים וקלילים עם חזות קלאסית חיננית ומסוגננת, שמתאימים לקוד לבוש צנוע לרבות חולצות ושמלות עם שרוולים ארוכים וחצאיות ושמלות ארוכות. מאידך, בעונה הקרה מראה שכבות בהחלט יכול להיראות שופע סטייל, וזאת כמובן עם שילובים נכונים ומחמיאים של פריטים.

האביב והסתיו הם הקיץ החדש

אנו נוטות לחפש בגדים לקיץ בעונה עצמה. אולם בפועל בכדי לאתר פריטי ביגוד צנועים לקיץ עדיף לחפשם דווקא בעונות המעבר. בעונת הקיץ מרבית פריטי הביגוד המוצעים בשוק הינם קצרים וחשופים. מאידך, קולקציות ביגוד של עונות מעבר באביב ובסתיו מציעות פריטי ביגוד עם שרוולים ארוכים מבדים קלילים ודקים שמתאימים למעשה גם לעונה החמה. הפריטים כוללים חולצות ארוכות שרוולים ללא מחשוף, חצאיות מקסי, שמלות ארוכות דקות ועוד. כמובן שלחורף אין שום בעיה למצאו בעונה עצמה פריטי ביגוד צנועים ואופנתיים.

לא לוותר על הנוחות

לצד בגד צנוע בגזרה אופנתית ומחמיאה, חשוב שלא לשכוח את הנוחות שלך. הרי בסיכומו של דבר בגד נדרש לספק לנו מענה פרקטי ונוח לשימוש לאורך שעות היום. הנוחות של הבגד נמדדת בשני מישורים – פיזי ונפשי. במישור הפיזי יש לבחור בבגדים צנועים נוחים שלא לחוצים או צמודים מידי, ושמאפשרים כמה שיותר חופש תנועה. במישור הנפשי נוחות של בגד נמדדת בהיותו מתאים לאישיות וטעמה של אישה, שאינו גורם לה להרגיש כמחופשת. כך למשל, אישה בעל טעם מעודן ושקט לא תרגיש בנוח עם שמלה בצבעים עזים וגזרה יוצאת דופן, ועדיף לה לבחור בשמלה בעלת גזרה אלגנטית וקלאסית, בגוונים נעימים וניטראליים. כמו כן יש לזכור שאם נוח לנו עם הבגדים שלנו אנו משדרות נוחות זו כלפי חוץ והיא משפרת את חזותנו עם מראה הרבה יותר נינוח ובטוח בעצמו. 

הופעה בסטייל שמשלבת אקססוריז 

מלבד פריטי לבוש אופנתיים ומחמיאים, מראה צנוע עם סטייל צריך גם לא אחת להשלים עם אקסוסריז שופעי שיק שיכולים לסייע בהסבת ביגוד פשוט לכדי פריט לבוש מתוחכם וייחודי. כך למשל, תוספת של תיק אופנתי, כובע מיוחד, חגורה בעלת נוכחות, צעיף צבעוני מרהיב או תכשיט יוקרתי יכולים לשנות, לשפר ולשדרג כל הופעה. כמו כן לנשים דתיות שחובשות כיסוי ראש כדאי להשקיע בכיסויים מעוצבים ואופנתיים בגוונים שמתאימים ומשלימים פריטי לבוש שברשותן. בנוסף יש לשים לב לבחירה אופנתית של נעלים המתכתבות ומתאימות לסגנון הביגוד שאת לובשת.

היכן קונים אופנה צנועה

כיום יש לא מעט מקורות לקניית פריטי ביגוד צנועים, בין אן ליומיום או לאירועים. זאת עבור קשת רחבה של מחירים, החל מבגדי יוקרה לבגדים במחיר הוגן ועד לבגדים זולים וחנויות היוצאות במבצעים והנחות במיוחד במכירות סוף עונה. בתור התחלה השוק הדתי מציע לא מעט חנויות בגדים ייעודיות לדתיות, שלא מעט מהן כבר עדכנו את גישתן ומציגות קולקציות ביגוד הרבה יותר עכשוויות ואופנתיות. כמו כן ניתן בהחלט למצוא גם בחנויות רגילות פריטי לבוש צנועים אופנתיים. בנוסף לכך יש מעצבות אופנה המתמחות בביגוד צנוע, שמציעות את מרכולתן בחנויות בוטיק נבחרות ודרך רשת האינטרנט.

דוגמא מומלצת למעצבת בגדים צנועים

המותג המוביל נפרטיטי בראשות המעצבת עדנה פז, הינו דוגמא מצוינת למקור מומלץ עבור קניית בגדים צנועים מלאים בסטייל. למותג שלל פריטי לבוש צנועים ליומיום ולאירועים, מעוצבים בגזרות ייחודיות, אופנתיות ומחמיאות, שמתאימות למידות גדולות. כל פריט בקולקציות של המותג מעוצב בקפידה ומיוצר בארץ מבדי איכות ועם תפירת עלית מוקפדת. כמו כן הפריטים מעוצבים עם שילובים ייחודיים של בדים, גוונים והדפסים, בשלל גזרות שונות, ומוצעים בקולקציות מצומצמות ועבור מחירים כדאיים. את בגדי המותג תוכלו לקנות באחד מסניפי הרשת שפזורים בכל רחבי הארץ, בקריון בקרית ביאליק, בירושלים בקניון הדר, ברעננה בקניון רננים, רמת גן בקניון אילון, ובקיבוץ כברי שליד נהריה. כמו כן בגדי המותג מוצעים למכירה און ליין באתר של נפרטיטי, וכן בחנויות נבחרות נוספות ברחבי הארץ.

בשורה התחתונה

אם בעבר צניעות הייתה מילה נרדפת ללבוש גרוע, הרי שכיום המצב שונה לחלוטין. יותר ויותר נשים צנועות מבינות שאפשר בהחלט לשלב בין חזות צנועה לבין מראה אופנתי. הבנה זו גם הובילה ליצירת שוק שלם המספק מענה שופע בסטייל לצורכי קהל לקוחות זה. למעשה השוק של ימינו מאפשר לכל אחת למצוא פריטי ביגוד צנועים שופעי סטייל שעונים לטעמה האישי ומחמיאים לגזרתה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *