כיצד לבחור את השמלה המושלמת לאירוע?

עומדת בפני אירוע חשוב כמו חתונה, בר מצווה, השקה או כנס? מתלבטת כיצד לבחור את השמלה המושלמת שגם תחמיא, גם תהיה נוחה וגם תתאים לאופי האירוע? בכדי לסייע לך בהתלבטות מובאים לפנייך מספר דגשים לבחירה נכונה של שמלת ערב.

אופיו של האירוע

לכל אירוע יש אופי ייחודי משלו ושמלת ערב נדרשת להתאים. אם כן, אופיו של אירוע נקבע על פי מספר קריטריונים שמשפיעים גם על סגנון השמלה הנבחרת, מה שיאפשר לך להשתלב ולבלוט מבלי להיראות חריגה:

  • אירוע משפחתי ואינטימי- באירוע משפחתי ואינטימי, בין אם בר מצווה, יום הולדת או חתונה קטנה, עדיף לבחור בשמלה יפה ומרשימה, השומרת על חזות סולידית ומשפחתית, שאינה יותר מידי יוקרתית או נועזת.
  • אירוע פרטי גדול ומפואר- במידה ומדובר באירוע פרטי גדול ומפואר, כמו חתונה גדולה, כדאי לבחור עבורו בשמלה מיוחדת, מרשימה ויוקרתית. 
  • אירוע עסקי- בדרך כלל עבור אירועים עסקיים כמו השקות, ימי עיון או הרצאות, יש לבחור בשמלה אלגנטית ואיכותית בעלת עיצוב מחויט, קלאסי וסולידי.
  • מיקום האירוע- סוג השמלה גם יושפע ממיקום האירוע, בין אם באולם, בגן אירועים או אירוע בטבע, כאשר בדרך כלל אירועים בחוץ הם פחות פורמאליים וכך גם השמלה הנבחרת עבורם. כך למשל, לאירוע בטבע ניתן לבחור בשמלה יותר עליזה, צבעונית ומשוחררת, בעוד שלאירוע באולם תתאים שמלה יותר מחויטת ואלגנטית.
  • שעת האירוע- גם השעה ביום משפיעה על סגנון שמלה מתאים, כאשר בדרך כלל אירועים ביום הם פחות רשמיים מאירועי ערב, וכך גם השמלות הנבחרות עבורם.
  • עונת השנה- שמלות יש להתאים לעונות השנה, גם אם הן מתקיימות במקום סגור. כך למשל, לעונת הקיץ יתאימו שמלות דקיקות, צבעוניות ובהירות ואילו לעונת החורף עדיף לבחור בשמלות מבד יותר עבה, כהות, ובגוון יותר אחיד.
  • אופי המוזמנים- בחירת שמלה לאירוע נדרשת לקחת בחשבון את אופי המוזמנים, בין אם מדובר בקהל צעיר ואופנתי, אורבאני ומתוחכם, פשוט ועממי, עשיר ונוצץ, מבוגר וסולידי, דתי ושמרני וכו'.

שמלה שמתאימה למעמד 

לצד בחינת אופיו של האירוע, יש גם לבחור שמלה בהתאם למעמדך בו. ככול שאת מגלמת תפקיד יותר מרכזי כך בהתאם יש להשקיע בחזות ועיצוב השמלה שתלבשי. למשל, יש צורך בשמלה יותר מיוחדת ומפוארת אם את אחות או חברה קרובה של הכלה. כמו כן, באירוע עסקי בו את ממלאת תפקיד מרכזי כמו מרצה, נואמת, מארחת, אורחת כבוד וכדומה, יש לבחור בשמלה מתאימה שהינה מושקעת, מיוחדת, ייצוגית ואלגנטית. 

שמלה שמתאימה לך

לצד כל  ההתאמות של שמלה לאופי האירוע ומעמדך בו, יש לזכור כי שמלה נדרשת קודם כל להתאים לך, כך שתחמיא לגזרתך, תתאים לאופייך ושיהיה לך נוח ללבוש אותה. התאמה זו ניכרת בין היתר בפרטים הבאים:

  • סגנון לבוש- אם אינך רגילה ללבוש שמלות נוצצות וצמודות, האירוע הקרוב אינו הזמן להתחיל בכך. לכן בעת בחירת שמלה, כדי שתרגישי בה בנוח, יש לבחור פריט המתאים לסגנון הלבוש המועדף עלייך בין אם הוא נוטה לקלאסי, מעודן, אלגנטי, אוריינטאלי, מודרני, עכשווי, נועז, יצירתי או אחר. 
  • גזרה מחמיאה- חשוב לבחור בגזרה של שמלה המחמיאה למידות ומבנה גופך, אשר מדגישה מה שכדאי ומטשטשת מה שצריך.
  • צבע שמלה- צבע שמלה יש לבחור בהתאם לגוון העור שלך, צבע שיער וצבע עיניים, מכיוון שיש גוונים של שמלות המתאימות יותר לבעלות גוון עור לבן, זהוב זית או שחום, או בעלות עיניים ושיער כהה או בהיר.
  • נוחות- חשוב גם לבחור בשמלה נוחה במידה מתאימה, שאינה צמודה ולוחצת מידי, שלא תגביל את התנועה שלך ושתאפשר לך להשתתף בלא חשש בכל פעילות באירוע, בין אם לרקוד, לשבת  על ספות, לאכול בנוחות וכדומה.

שמלת מעצבים של מותג מומלץ

מטבע הדברים, את רוצה להבטיח שתקני שמלה מיוחדת ואיכותית, שלא יראו אותה על כל אישה שנייה באירוע, ושתעניק לך את שיא הנוחות גם אם אינך רזה ודקיקה, וגם שתשרת אותך נאמנה באירוע הזה ובבאים. לכן כדאי לקנות שמלת מעצבים של מותג מומלץ, הידוע במקוריות ובאיכות דגמיו. 

דוגמא טובה לכך היא המותג נפרטיטי, המציע שמלות ערב מעוצבות למידות גדולות. המותג בראשות המעצבת המובילה והמוערכת עדנה פז, מפעיל חמישה סניפים בכל רחבי הארץ לצד אתר מכירות און ליין. ברשותו מבחר עשיר של שמלות ערב בשלל סגנונות, המתאימות לכל עונות השנה, לכל סגנון מועדף ולכל אופי של אירוע, המוצעות עבור מחירים משתלמים במיוחד. בנוסף השמלות של המותג מעוצבות מתוך ראיית צרכי נשים ומבוססות על גזרות נוחות ומחמיאות. כמו כן, המותג מחדש כל הזמן את הקולקציות שלו עם שמלות מיוחדות ואופנתיות, היוצאות לשוק בכמויות קטנות ובכך מבטיחים את ייחודן. בנוסף, השמלות מיוצרות בארץ בהליך קפדני של תכנון, עיצוב, גזירה, תפירה עלית וגימור, עם בדים וחומרים באיכות גבוהה ביותר.

מספר דגמי שמלות ערב לדוגמא 

לפנייך מספר דוגמאות לדגמי שמלות ערב שתוכלי להזמין מהמותג המוביל נפרטיטי:

  • טוניקת ערב מקטיפה מדגם חלמונית, בעלת חזות מיוחדות ויוקרתית, המשלבת בחלקה התחתון בד קטיפה עם תחרה ועם מחשוף תחרה סגור בחלקה העליון, ברקע של בד צהבהב.
  • שמלת ערב שחורה, מידי, מדגם מרלין, עם גזרת פרינסס קלה ומחטבת, העשויה בד לייקרה איכותי גמיש שמעוצב עם נקודות מעודנות קטנות, עם קרסי סגירה דקורטיביים בחלקה העליון וקלוש בחלקה התחתון.
  • שמלת פרינסס עם קלוש בדגם אוקיינוס שאי אפשר להתעלם ממנה, בגוון כחול רויאל ובגזרה קלאסית נוחה ומחמיאה.
  • שמלת פרינסס עם קלוש מדגם קשת, בגזרה צמודה לגוף המשלבת לייקרה ובד קרפ שתעניק לך לוק נשי מיוחד ואטרקטיבי.
  • שמלת מקסי שחורה עם שרוול ארוך, מעולה לאירוע חורפי. השמלה מורכבת משתי שכבות של בד טול ובד ניאון ומשלבת גם בד פליסה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *