מזל שיש עליוניות במלתחה

בחברה בה אנו חיים, ששמה דגש על חזות יפה ועדכנית המתחדשת כל הזמן, עליוניות מספקות מענה מושלם ובמיוחד לנשים במידות גדולות. עליונית מעוצבת ויפה כפי שמוצע על יד המותג המוביל נפרטיטי תשדרג כל מלתחה בכל עונות השנה – קיץ, חורף ועונות מעבר. העליונית מספקת  פריט לבוש שימושי המשנה ומשפר כל הופעה בין אם ביומיום או לערב.

פתרון מעולה להופעה מושלמת

לא אחת, נשים במידות גדולות מגלות מודעות הרבה יותר גבוהה להופעתן ולהיותה נאותה ומחמיאה. ההגעה למראה מבוקש נדרשת לעיתים קרובות בסיוע של פריט אחד – העליוניות, שמאפשרת להרגיש בנוח עם כל בגד ולהעניק לו עוד רובד של עניין, לטשטש מה שעדיף ולהבליט מה שכדאי. 

לכן, אחד מפריטי הלבוש היותר מומלצים למלתחה של נשים בכלל ונשים במידות גדולות בפרט, הינן העליוניות. פריט לבוש זה מתאים לכל עונות השנה ומאפשר להפוך הופעה מוכרת לייחודית ומעניינת. למעשה העליוניות יכולה להשתלב עם כל פריט לבוש, מעל חולצה קצרה או ארוכה, מעל שמלה, מכנסיים וחצאית וכדומה. היא יכולה להוסיף צבע להופעה או לחילופין לאזן וליצור חיבור בין פריטי לבוש. היא גפ תעניק להופעה עוד קווי אורך, תספק מענה פרקטי לימים שלא ברור אם חם או קר בהם, ולא אחת תעניק פתרון מעולה ומהיר להתלבטויות בלתי נגמרות מול המראה. 

אז אם גם אתן השתכנעתן שמה שחסר לכן במלתחה זה עליונית, כדאי להכיר את העליוניות הנהדרות שמציע המותג המצליח נפרטיטי, במיוחד עבור נשים במידות גדולות.

מבחר דגמי עליוניות 

באתר ובסניפי רשת נפרטיטי תיהנו ממבחר עשיר, ייחודי, איכותי ואופנתי של עליוניות לערב וליום יום במידות גדולות, ממנו כל אחת יכולה למצוא את הפריטים המתאימים למלתחה שלה. כך למשל, תוכלו למצוא ברשת את דגמי העליוניות הבאים:

  • גחלילית- לאירוע חשוב, עליונית שחורה ואלגנטית מתחרה עם שלושה כפתורים ועם עיטורי פרחים מעודנים.
  • פרפר- לתחושה קלילה, עליונית בלבן או שחור בדגם אוורירי במיוחד מבד פוליאסטר ושילוב של בד לייקרה, ומרקמי בד שונים מלאי עניין.
  • אמנון- למראה ייחודי, עליונית שחורה לערב נעימה למגע, המשלבת סוגי בדים וטקסטורות ייחודיים.
  • גרניום- לשיפור המראה, עליונית ליומיום בגזרה חצי שקופה עם הדפסים פרחוניים עליזים.
  • קקאו אפור- לכל מצב, עליונית קצרה עם הדפס מנומר מעודן בגווני אפור, מתאימה לערב וליומיום.
  • מוקה צהוב- לעונה החמה, עליונית קיצית ארוכה בגווני צהוב, מוקה ושחור, נהדרת לאירועי יום.
  • אילנית- עליונית חצי שקופה בגוון כחלחל עם הדפס מעודן של שושנים, מתאימה הן לאירועים והן ליומיום.
  • כספיון- למראה יוקרתי, עליונית ערב אלגנטית בשחור עם פס נוצץ בגוון כסף המוצעת עם שמלה תואמת.

אודות המותג נפרטיטי

נפרטיטי הינו מותג אופנה מצליח המתמחה במידות גדולות. מאחורי המותג רשת חנויות עם סניפים ברמת גן בקניון איילון, בירושלים בקניון הדר, בקרית ביאליק בקריון ובקיבוץ כברי שליד נהריה. בנוסף, בגדי המותג נמכרים ישירות דרך אתר החברה ובחנויות נבחרות. בראש המותג עומדת הבעלים והמעצבת עדנה פז, המגיעה מרקע באומנות והחלה את דרכה המקצועית בתחום עיצוב הבגדים בקיבוץ כברי, שם היא גם פתחה יחד עם בעלה בית אופנה מצליח הכולל מפעל לתפירה עלית של בגדיה. 

המותג מוציא כל הזמן קולקציות חדשות עם מספר מועט של דגמים בכל קולקציה. כל הבגדים מבוססים על בדי איכות בגזרות מקוריות החושבות ורואות את צרכיהן של נשים במידות גדולות, ועם מגוון עשיר של פריטים ליום יום ולערב, בעיצובים עכשוויים מחמיאים ונוחים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *