משלוחים והחזרות

איך שולחים?כמה זמן זה יקח?כמה יעלה לי?מה אני עוד צריכה לדעת?
משלוח עד הביתעד 8 ימי עסקים (לא כולל את יום ההזמנה).בהזמנה שעלותה קטנה מ- 350 ש"ח, עלות המשלוח הינה 35 ש"ח בלבד.המשלוח חינם ברכישה מעל 350 ש"ח*.
משלוח E-POSTעד 8 ימי עסקים (לא כולל את יום ההזמנה).20 ש"חבשירות משלוחים זה, אנו שולחים את החבילה לנקודת חלוקה/לוקר אוטומטי בה את מעוניינת לאסוף את החבילה שלך, עד 8 ימי עסקים (לא כולל את יום ההזמנה).
מרגע הגעת החבילה אל נקודת האיסוף, ניתן לאסוף את החבילה בתוך 7 ימי עסקים בלבד (במידה והנקודה היא לוקר אוטומטי - ניתן לאסוף את החבילה רק עד 3 ימי עסקים). חבילה שלא נאספה, תוחזר אל משרדינו ותמתין לבקשת משלוח מחודש ע"פ אפשרויות המשלוחים הקיימות באתר.
דואר רשוםעד 14 ימי עסקים (לא כולל את יום המשלוח).15 ש"חשירות זה ניתן ע"י דואר ישראל - החבילה מגיעה אל סניף הדואר הקרוב לביתך או חנות שיש בה 'הסדר חבילות' עם חברת דואר ישראל.
איסוף עצמי מחנויות הבית (לרשימת הסניפים)עד 10 ימי עסקיםחינם תמיד!הזמנות המגיעות לאיסוף עצמי מחנויות הבית באמצעות סוכן החברה אשר מגיע לחנויות בדרך כלל בתחילת כל שבוע. כאשר הזמנתך תגיע לסניף, ניצור עמך קשר טלפוני ונזמינך לאסוף את החבילה. לינק לרשימת הסניפים שלנו...

איך שולחים?כמה זמן זה יקח?כמה יעלה לי?מה אני עוד צריכה לדעת?
משלוח עד הביתעד 8 ימי עסקים (לא כולל את יום ההזמנה).בהזמנה שעלותה קטנה מ- 350 ש"ח, עלות המשלוח הינה 35 ש"ח בלבד.המשלוח חינם ברכישה מעל 350 ש"ח*.
משלוח E-POSTעד 8 ימי עסקים (לא כולל את יום ההזמנה).20 ש"חבשירות משלוחים זה, אנו שולחים את החבילה לנקודת חלוקה/לוקר אוטומטי בה את מעוניינת לאסוף את החבילה שלך, עד 8 ימי עסקים (לא כולל את יום ההזמנה).
מרגע הגעת החבילה אל נקודת האיסוף, ניתן לאסוף את החבילה בתוך 7 ימי עסקים בלבד (במידה והנקודה היא לוקר אוטומטי - ניתן לאסוף את החבילה רק עד 3 ימי עסקים). חבילה שלא נאספה, תוחזר אל משרדינו ותמתין לבקשת משלוח מחודש ע"פ אפשרויות המשלוחים הקיימות באתר.
דואר רשוםעד 14 ימי עסקים (לא כולל את יום המשלוח).15 ש"חשירות זה ניתן ע"י דואר ישראל - החבילה מגיעה אל סניף הדואר הקרוב לביתך או חנות שיש בה 'הסדר חבילות' עם חברת דואר ישראל.
איסוף עצמי מחנויות הבית (לרשימת הסניפים)עד 10 ימי עסקיםחינם תמיד!הזמנות המגיעות לאיסוף עצמי מחנויות הבית באמצעות סוכן החברה אשר מגיע לחנויות בדרך כלל בתחילת כל שבוע. כאשר הזמנתך תגיע לסניף, ניצור עמך קשר טלפוני ונזמינך לאסוף את החבילה. לינק לרשימת הסניפים שלנו...

* המשלוח הראשון חינם לרוכשות בסכום שלמעלה מ- 350 ש”ח. בהזמנה שעלותה קטנה מ- 350 ש”ח, עלות המשלוח הינה 35 ש”ח בלבד לשירות “דואר שליחים” ועלות של 15 ₪ לשירות דואר רשום.
** דואר שליחים של חברת דואר ישראל עובדים בהפצה בכל רחבי הארץ. עם זאת, שליח של חברת דואר שליחים יגיע עד לדלת הבית רק בישובים הרשומים ברשימת היעדים למסירה של חברת דואר שליחים. לישובים אשר לא נמצאים ברשימת יעדי המסירה, החבילות יגיעו במהרה אל מרכז מיון אזורי, ומשם יועברו לסניף/מרכז הדואר ביישוב או סניף הדואר המשויך לכתובת המשלוח (עדיין יותר מהיר מ”דואר רשום”. להלן רשימת יעדי מסירה של דואר שליחים המגיעים “עד הדלת”: רשימת יעדי מסירה).
*** הזמנות המגיעות לאיסוף עצמי מחנויות הבית מגיעות באמצעות סוכן החברה אשר מגיע לחנויות בדרך כלל בתחילת כל שבוע. בהגעת ההזמנה אל החנות, ייצרו עמך קשר טלפוני.

משלוחים ואספקה

משלוח עד הבית
על פי חברת “HFD”, השליחויות מתבצעות בימים א’-ה’ בין השעות 8:00-18:00, יש לוודא כי הכתובת ומספר הטלפון שהזנתם בעת ההזמנה באתר הינו נכון, על מנת שהשליח יוכל להגיע למקום הנכון ובמידת הצורך ליצור עמכם קשר לפני הגעתו אליכם. לאחר שהשליח יאסוף את החבילה שלך ממשרדינו, יישלח אלייך SMS לטלפון שהזנת בעת ההזמנה ובו עדכון על מצב ההזמנה. בהמשך תקבלי לטלפון עדכונים נוספים לגבי שינוע החבילה שלך.

דואר רשום
לאחר שאושרה העסקה, אנו נכין את ההזמנה שלך למשלוח בדואר רשום. ברגע שהזמנתך תישלח בדואר (בתוך 2 ימי עסקים מאישור העסקה), ישלח אלייך מספר מעקב. באמצעות מספר זה תוכלי לדעת היכן המשלוח נמצא בכל עת ע”י הזנת מספר המעקב בדף ‘מעקב משלוחים’ של חברת דואר ישראל.

איסוף עצמי
כאשר הזמנתך תגיע לסניף בו בחרת לאיסוף עצמי, ניצור עמך קשר לתיאום הגעה לקבלת החבילה. עלייך להציג למוכרת את חשבונית העסקה או את מספר ההזמנה כפי שקיבלת במייל שלך – זאת על מנת לוודא שאכן את רכשת את הפריט וכמובן בכדי למנוע תקלות ואי נעימויות. רוב הסניפים שלנו פועלים בקניונים ברחבי הארץ ופתוחים במשך רוב שעות היום והערב. לפרטים נוספים, הנה רשימת הסניפים שלנו.

הערות

  • שירות השליחויות מתבצע ע”י חברת שליחויות חיצונית (“HFD”) – אנו לא אחראים על עיכובים נוספים הנובעים מחברת השליחויות (לפרטים נוספים ניתן לקרוא עוד בתקנון האתר). במידה וחל עיכוב, נשמח לעזור לך – תוכלי לשלוח אלינו הודעה דרך ‘צור קשר‘, לשלוח הודעה בדוא”ל: [email protected] או ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון: 04-9858192 בשעות הפעילות: בימים א’ – ה’ בין השעות 8:00 – 16:00. 
  • ישנם מקרים בהם ההזמנה מורכבת מפריטים עדינים יותר שאינם יכולים להתקפל לתוך החבילה או שקיפולם יהווה פגיעה בפריט. פריטים אלו ניתנים למשלוח רק באמצעות איסוף עצמי מאחד הסניפים. לכן, הזמנה שתכלול פריט מסוג הנ”ל, תישלח באמצעות סוכן החברה לאחד הסניפים לפי בחירת הלקוחה.
  • ייתכן שיהיו עיכובי משלוחים בהגעתו של השליח/דואר רשום לישובים מרוחקים יותר (למשל, אזור רמת הגולן, ישובי הערבה, אילת וישובים באזור יהודה ושומרון).

משלוחים ואספקה

דואר שליחים
על פי חברת “דואר ישראל”, השליחויות מתבצעות בימים א’-ה’ בין השעות 8:00-20:00 (לעיתים יש חלוקת חבילות גם ביום שישי בבוקר), יש לוודא כי הכתובת ומספר הטלפון שהזנתם בעת ההזמנה באתר הינו נכון, על מנת שהשליח יוכל להגיע למקום הנכון ובמידת הצורך ליצור עמכם קשר לפני הגעתו אליכם (סעיף זה מתייחס רק ליישובים בהם מתבצע משלוח עד הבית כפי שמוזכר לעיל – להלן רשימת הישובים. יישובים אשר לא ברשימה: המסירה הינה בהתאם לחלוקת הדואר ביישוב – איסוף מסניף/חנות/מרכז הדואר ביישוב. מיד עם יציאת המשלוח מהמשרדים אל דואר ישראל, ישלח אלייך מספר מעקב. באמצעות מספר זה תוכלי לדעת היכן המשלוח נמצא בכל עת ע”י הזנת מספר המעקב בדף ‘מעקב משלוחים’ של חברת דואר ישראל. 

דואר רשום
לאחר שאושרה העסקה, אנו נכין את ההזמנה שלך למשלוח בדואר רשום. ברגע שהזמנתך תישלח (בתוך 2 ימי עסקים מאישור העסקה), ישלח אלייך מספר מעקב. באמצעות מספר זה תוכלי לדעת היכן המשלוח נמצא בכל עת ע”י הזנת מספר המעקב בדף ‘מעקב משלוחים’ של חברת דואר ישראל.

איסוף עצמי
כאשר הזמנתך תגיע לסניף בו בחרת לאיסוף עצמי, ניצור עמך קשר לתיאום הגעה לקבלת החבילה. עלייך להציג למוכרת את מספר ההזמנה שלך כפי שקיבלת במייל שלך – זאת על מנת לוודא שאכן את רכשת את הפריט וכמובן בכדי למנוע תקלות ואי נעימויות. רוב הסניפים שלנו פועלים בקניונים ברחבי הארץ ופתוחים במשך רוב שעות היום והערב. לפרטים נוספים, הנה רשימת הסניפים שלנו.

הערות

  • שירות השליחויות מתבצע ע”י חברת שליחויות חיצונית (“דואר ישראל”) – אנו לא אחראים על עיכובים הנובעים מחברת השליחויות (לפרטים נוספים ניתן לקרוא עוד בתקנון האתר). במידה וחל עיכוב, נשמח לעזור לך – תוכלי לשלוח אלינו הודעה דרך ‘צור קשר‘, לשלוח הודעה בדוא”ל: [email protected] או ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון: 04-9858192 בשעות הפעילות: בימים א’ – ה’ בין השעות 8:00 – 16:00. 
  • ישנם מקרים בהם ההזמנה מורכבת מפריטים עדינים יותר שאינם יכולים להתקפל לתוך החבילה או שקיפולם יהווה פגיעה בפריט. פריטים אלו ניתנים למשלוח רק באמצעות איסוף עצמי מאחד הסניפים. לכן, הזמנה שתכלול פריט מסוג הנ”ל, תישלח באמצעות סוכן החברה לאחד הסניפים לפי בחירת הלקוחה.
  • ייתכן שיהיו עיכובי משלוחים בהגעתו של השליח/דואר רשום לישובים מרוחקים יותר (למשל, אזור רמת הגולן, ישובי הערבה, אילת וישובים באזור יהודה ושומרון).

החזרות / החלפות / ביטול עסקה

במידה ואת לא מעוניינת בפריטים שהזמנת ואת מעוניינת להחזיר את הפריטים (מכל סיבה שהיא), את מוזמנת להחזיר אלינו בהתאם להנחיות הבאות הרשומות גם בתקנון האתר:

  1. בפריטים לא נעשה שימוש ולא נגרם כל פגם או נזק.
  2. התווית המקורית עדיין מחוברת לפריטים המוחזרים.
  3. טרם עברו 14 ימי עסקים מהיום שקיבלת את הפריטים (לאחר 14 ימי עסקים מקבלת הפריטים, לא ניתן לבצע החזרה).
  4. עלייך להודיע לנו בכתב שאת מעוניינת להחזיר את הפריטים שהזמנת (נשמח לדעת את סיבת ההחזרה כדי שנוכל לשפר ולהשתפר אך את יכולה לשמור את סיבותייך לעצמך ואנו נכבד זאת) – תוכלי לשלוח אלינו הודעה דרך ‘צור קשר‘ או לשלוח לנו מייל בדוא”ל: [email protected] (על מנת לבצע החזרה יש להעביר את הבקשה בכתב בלבד אחרת לא נוכל לטפל בבקשה להחזרת פריטים).
  5. יש להוסיף את חשבונית העסקה להודעתך ולוודא שבקשתך התקבלה בשירות הלקוחות שלנו בטלפון: 04-9858192 בשעות הפעילות: בימים א’ – ה’ בין השעות 8:00 – 16:00.
  6. החזרת פריטים אל משרדי חברת נפרטיטי יכולה להעשות בכמה דרכים:
    א. החזרה בדואר רשום – יש לארוז את הפריט המוחזר ולשלוח אלינו למשרדי החברה בדואר רשום.
    ב. החזרת פריט עם שליח – יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות על מנת לתאם שירות זה. עלות השירות 35 ש”ח ויחויב ע”י שירות הלקוחות במעמד הבקשה.
    ב. החזרה עצמאית אל משרדי החברה – יש להביא את הפריטים באופן עצמאי אל משרדי החברה, בשעות פעילות המשרד ובתיאום מראש.
    ג. החזרה בסניפי נפרטיטי – החזרה אשר תתבצע באחד מסניפי החברה בתיאום מראש ובשעות הפעילות של הסניפים.
    * בכל החזרת פריטים, יש לצרף את חשבונית העסקה (או העתק).
    * כתובת למשלוח אל משרדי החברה: נפרטיטי פז בע”מ, קיבוץ אילון, ד.נ. גליל מערבי 2284500.
  7. החלפות – ניתן להחליף מידה או צבע (אם קיימים במלאי) או לקבל זיכוי לחנות האתר ולהחליף לפריט אחר באותו סכום / להוסיף תשלום לפריט יקר יותר / לבחור פריט זול יותר ולקבל זיכוי על ההפרש. את הפריט החדש בו את מעוניינת אנו נשלח אלייך בדרך הנוחה לך ובעלות המשלוח הנתונה בטבלת אפשרויות המשלוח המפורטת בראש הדף “משלוחים והחזרות“.
  8. ביטול עסקה – במידה ואת מעוניינת בביטול העסקה והחזר כספי, אנו נבצע החזר כספי מלא ללא צורך בדמי ביטול ובהתאם להנחיות של חברת האשראי ובתנאים בהם בוצעה העסקה המקורית. ההחזר הכספי הינו אך ורק עבור עלויות הפריטים שנרכשו ולא על עלויות המשלוח (ככל שהיו כאלו). ההחזר הכספי יבוצע אל אמצעי התשלום בו שולמה העסקה וזאת בתוך 7 ימי עסקים מיום קבלת ההודעה על ביטול עסקה או מיום קבלת המוצר נשוא העסקה שבוטלה במשרדי החברה, לפי המאוחר ביניהם.
    * במידה והעסקה המקורית בוצעה דרך פייפאל, ההחזר הכספי יוחזר לחשבון הפייפאל שלך.
    * במידה והעסקה בוצעה בכרטיס אשראי, ההחזר הכספי יוחזר אל כרטיס האשראי.
    * לא ניתן לקבל החזר כספי במזומן בסניפי החברה, גם אם הפריט הוחזר באחד מסניפי החברה. במקרה בו לקוחה תחזיר פריט באחד מסניפי החברה ותבקש החזר כספי, המוכרת תיצור קשר עם שירות הלקוחות ואלו יבצעו החזר כספי ללקוחה אל אמצעי התשלום בו שולמה העסקה. במקביל, המוכרת תיתן ללקוחה אסמכתא לאישור קבלת פריט מוחזר וטיפול של שירות הלקוחות בהחזר הכספי.


     הערות

  • כל המוזכר לעיל הינו בהתאם לתקנון האתר וכמובן שבכפוף להוראות חוק הגנת הצרכן (תשמ”א – 1981) והתקנות אשר הותקנו על פיו. לפרטים נוספים ומידע נוסף הקשור במדיניות משלוחים, החזרות וביטול עסקה, תוכלי לקרוא בתקנון האתר.

 

החזרות / החלפות / ביטול עסקה

במידה ואת לא מעוניינת בפריטים שהזמנת ואת מעוניינת להחזיר את הפריטים (מכל סיבה שהיא), את מוזמנת להחזיר אלינו בהתאם להנחיות הבאות הרשומות גם בתקנון האתר:

  1. בפריטים לא נעשה שימוש ולא נגרם כל פגם או נזק.
  2. התווית המקורית עדיין מחוברת לפריטים המוחזרים.
  3. טרם עברו 14 ימי עסקים מהיום שקיבלת את הפריטים (לאחר 14 ימי עסקים מקבלת הפריטים, לא ניתן לבצע החזרה).
  4. עלייך להודיע לנו בכתב שאת מעוניינת להחזיר את הפריטים שהזמנת (נשמח לדעת את סיבת ההחזרה כדי שנוכל לשפר ולהשתפר אך את יכולה לשמור את סיבותייך לעצמך ואנו נכבד זאת) – תוכלי לשלוח אלינו הודעה דרך ‘צור קשר‘ או לשלוח לנו מייל בדוא”ל: [email protected] (על מנת לבצע החזרה יש להעביר את הבקשה בכתב בלבד אחרת לא נוכל לטפל בבקשה להחזרת פריטים).
  5. יש להוסיף את חשבונית העסקה להודעתך ולוודא שבקשתך התקבלה בשירות הלקוחות שלנו בטלפון: 04-9858192 בשעות הפעילות: בימים א’ – ה’ בין השעות 8:00 – 16:00.
  6. החזרת פריטים אל משרדי חברת נפרטיטי יכולה להעשות בכמה דרכים:
    א. החזרה בדואר רשום – יש לארוז את הפריט המוחזר ולשלוח אלינו למשרדי החברה בדואר רשום.
    ב. החזרת פריט עם שליח – יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות על מנת לתאם שירות זה. עלות השירות 35 ש”ח ויחויב ע”י שירות הלקוחות במעמד הבקשה. שירות זה מתבצע רק בישובים הרשומים ברשימת יעדי המסירה של דואר שליחים. לצערנו השירות “החזרת פריט עם שליח” לא ניתן בישובים שלא ברשימת יעדי המסירה.
    ב. החזרה עצמאית אל משרדי החברה – יש להביא את הפריטים באופן עצמאי אל משרדי החברה, בשעות פעילות המשרד.
    ג. החזרה בסניפי נפרטיטי – החזרה אשר תתבצע באחד מסניפי החברה בתיאום מראש ובשעות הפעילות של הסניפים.
    * בכל החזרת פריטים, יש לצרף את חשבונית העסקה (או העתק).
    * כתובת למשלוח אל משרדי החברה: נפרטיטי פז בע”מ, קיבוץ אילון, ד.נ. גליל מערבי 2284500.
  7. החלפות – ניתן להחליף מידה או צבע (אם קיימים במלאי) או לקבל זיכוי לחנות האתר ולהחליף לפריט אחר באותו סכום / להוסיף תשלום לפריט יקר יותר / לבחור פריט זול יותר ולקבל זיכוי על ההפרש. את הפריט החדש בו את מעוניינת אנו נשלח אלייך בדרך הנוחה לך ובעלות המשלוח הנתונה בטבלת אפשרויות המשלוח המפורטת בראש הדף “משלוחים והחזרות“.
  8. ביטול עסקה – במידה ואת מעוניינת בביטול העסקה והחזר כספי, אנו נבצע החזר כספי מלא ללא צורך בדמי ביטול ובהתאם להנחיות של חברת האשראי ובתנאים בהם בוצעה העסקה המקורית. ההחזר הכספי הינו אך ורק עבור עלויות הפריטים שנרכשו ולא על עלויות המשלוח (ככל שהיו כאלו). ההחזר הכספי יבוצע אל אמצעי התשלום בו שולמה העסקה וזאת בתוך 7 ימי עסקים מיום קבלת ההודעה על ביטול עסקה או מיום קבלת המוצר נשוא העסקה שבוטלה במשרדי החברה, לפי המאוחר ביניהם.
    * במידה והעסקה המקורית בוצעה דרך פייפאל, ההחזר הכספי יוחזר לחשבון הפייפאל שלך.
    * במידה והעסקה בוצעה בכרטיס אשראי, ההחזר הכספי יוחזר אל כרטיס האשראי.
    * לא ניתן לקבל החזר כספי במזומן בסניפי החברה, גם אם הפריט הוחזר באחד מסניפי החברה. במקרה בו לקוחה תחזיר פריט באחד מסניפי החברה ותבקש החזר כספי, המוכרת תיצור קשר עם שירות הלקוחות ואלו יבצעו החזר כספי ללקוחה אל אמצעי התשלום בו שולמה העסקה. במקביל, המוכרת תיתן ללקוחה אסמכתא לאישור קבלת פריט מוחזר וטיפול של שירות הלקוחות בהחזר הכספי.


     הערות

  • כל המוזכר לעיל הינו בהתאם לתקנון האתר וכמובן שבכפוף להוראות חוק הגנת הצרכן (תשמ”א – 1981) והתקנות אשר הותקנו על פיו. לפרטים נוספים ומידע נוסף הקשור במדיניות משלוחים, החזרות וביטול עסקה, תוכלי לקרוא בתקנון האתר.