משלוחים והחזרות

איך שולחים?כמה זמן זה יקח?כמה יעלה לי?מה אני עוד צריכה לדעת?
שליח עד הביתעד 7 ימי עסקים35 ש"חהמשלוח חינם בקניה מעל 350 ש"ח*
דואר רשוםעד 14 ימי עסקים**15 ש"חהמשלוח חינם בקניה מעל 350 ש"ח*
איסוף עצמי מחנויות הביתעד 7 ימי עסקיםחינם תמיד!הגעת המשלוחים ליעדם ע"י סוכן נפרטיטי***

איך שולחים?כמה זמן זה יקח?כמה יעלה לי?מה אני עוד צריכה לדעת?
שליח עד הביתעד 7 ימי עסקים35 ש"חהמשלוח חינם בקניה מעל 350 ש"ח*
דואר רשוםעד 14 ימי עסקים**15 ש"חהמשלוח חינם בקניה מעל 350 ש"ח*
איסוף עצמי מחנויות הביתעד 7 ימי עסקיםחינם תמיד!הגעת המשלוחים ליעדם ע"י סוכן נפרטיטי***

* המשלוח הראשון חינם למי לרוכשות בסכום שלמעלה מ- 350 ש”ח. בהזמנה שעלותה קטנה מ- 350 ש”ח, עלות המשלוח הינה 35 ש”ח בלבד לשירות “שליח עד הבית” ועלות של 15 ₪ לשירות דואר רשום.
** בדואר רשום בדרך כלל לוקח פחות זמן מ- 14 ימי עסקים.
*** הזמנות המגיעות לאיסוף עצמי מחנויות הבית מגיעות באמצעות סוכן החברה אשר מגיע לחנויות בדרך כלל בתחילת כל שבוע. בהגעת ההזמנה אל החנות, ייצרו עמך קשר טלפוני.

* המשלוח הראשון חינם למי לרוכשות בסכום שלמעלה מ- 300 ש”ח. בהזמנה שעלותה קטנה מ- 300 ש”ח, עלות המשלוח הינה 50 ש”ח בלבד לשירות “שליח עד הבית” ועלות של 20 ₪ לשירות דואר רשום.
** בדואר רשום בדרך כלל לוקח פחות זמן מ- 14 ימי עסקים.
*** הזמנות המגיעות לאיסוף עצמי מחנויות הבית מגיעות באמצעות סוכן החברה אשר מגיע לחנויות בדרך כלל בתחילת כל שבוע. בהגעת ההזמנה אל החנות, ייצרו עמך קשר טלפוני.

משלוחים ואספקה

שליח עד הבית
על פי חברת “דואר ישראל”, השליחויות מתבצעות בימים א’-ה’ בין השעות 8:00-20:00, יש לוודא כי הכתובת ומספר הטלפון שהזנתם בעת ההזמנה באתר הינו נכון, על מנת שהשליח יוכל להגיע למקום הנכון ובמידת הצורך ליצור עמכם קשר לפני הגעתו אליכם. מיד עם יציאת המשלוח מהמשרדים אל דואר ישראל, ישלח אלייך מספר מעקב. באמצעות מספר זה תוכלי לדעת היכן המשלוח נמצא בכל עת ע”י הזנת מספר המעקב בדף ‘מעקב משלוחים’ של חברת דואר ישראל. 

דואר רשום
לאחר שאושרה העסקה, אנו נכין את ההזמנה שלך למשלוח בדואר רשום. ברגע שהזמנתך תישלח (בתוך 2 ימי עסקים מאישור העסקה), ישלח אלייך מספר מעקב. באמצעות מספר זה תוכלי לדעת היכן המשלוח נמצא בכל עת ע”י הזנת מספר המעקב בדף ‘מעקב משלוחים’ של חברת דואר ישראל.

איסוף עצמי
כאשר הזמנתך תגיע לסניף בו בחרת לאיסוף עצמי, ניצור עמך קשר לתיאום הגעה לקבלת החבילה. עלייך להציג למוכרת את מספר ההזמנה שלך כפי שקיבלת במייל שלך – זאת על מנת לוודא שאכן את רכשת את הפריט וכמובן בכדי למנוע תקלות ואי נעימויות. רוב הסניפים שלנו פועלים בקניונים ברחבי הארץ ופתוחים במשך רוב שעות היום והערב. לפרטים נוספים, הנה רשימת הסניפים שלנו.

הערות

  • שירות השליחויות מתבצע ע”י חברת שליחויות חיצונית (“דואר ישראל”) – אנו לא אחראים על עיכובים הנובעים מחברת השליחויות (לפרטים נוספים ניתן לקרוא עוד בתקנון האתר). במידה וחל עיכוב, נשמח לעזור לך – תוכלי לשלוח אלינו הודעה דרך ‘צור קשר‘, לשלוח הודעה בדוא”ל: nefartt@gmail.com או ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון: 04-9858192 בשעות הפעילות: בימים א’ – ה’ בין השעות 8:00 – 16:00. 
  • ישנם מקרים בהם ההזמנה מורכבת מפריטים עדינים יותר שאינם יכולים להתקפל לתוך החבילה או שקיפולם יהווה פגיעה בפריט. פריטים אלו ניתנים למשלוח רק באמצעות איסוף עצמי מאחד הסניפים. לכן, הזמנה שתכלול פריט מסוג הנ”ל, תישלח באמצעות סוכן החברה לאחד הסניפים לפי בחירת הלקוחה.
  • ייתכן שיהיו עיכובי משלוחים בהגעתו של השליח/דואר רשום לישובים מרוחקים יותר (למשל, אזור רמת הגולן, ישובי הערבה, אילת וישובים באזור יהודה ושומרון).

משלוחים ואספקה

שליח עד הבית
על פי חברת “דואר ישראל”, השליחויות מתבצעות בימים א’-ה’ בין השעות 8:00-18:00, יש לוודא כי מספר הטלפון שהזנתם בעת ההזמנה באתר הינו נכון, על מנת שהשליח יוכל ליצור עמכם קשר לפני הגעתו אליכם. 

דואר רשום
לאחר שאושרה העסקה, אנו נכין את ההזמנה שלך למשלוח בדואר רשום. ברגע שהזמנתך תישלח (בתוך 2 ימי עסקים מאישור העסקה), ישלח אלייך מספר מעקב . באמצעות מספר זה תוכלי לדעת היכן המשלוח נמצא בכל עת ע”י הזנת מספר המעקב בדף ‘מעקב משלוחים’ של חברת דואר ישראל.

איסוף עצמי
כאשר הזמנתך תגיע לסניף בו בחרת לאיסוף עצמי, ניצור עמך קשר לתיאום הגעה לקבלת החבילה. רוב הסניפים שלנו פועלים בקניונים ברחבי הארץ ופתוחים במשך רוב שעות היום והערב. לפרטים נוספים, הנה רשימת הסניפים שלנו.

הערות

  • שירות השליחויות מתבצע ע”י חברת שליחויות חיצונית (“דואר ישראל”) – אנו לא אחראים על עיכובים הנובעים מחברת השליחויות (לפרטים נוספים ניתן לקרוא עוד בתקנון האתר). במידה וחל עיכוב, נשמח לעזור לך – תוכלי לשלוח אלינו הודעה דרך ‘צור קשר‘, לשלוח הודעה בדוא”ל: nefartt@gmail.com או ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון: 04-9858192 בשעות הפעילות: בימים א’ – ה’ בין השעות 8:00 – 16:00. 
  • ישנם מקרים בהם ההזמנה מורכבת מפריטים עדינים יותר שאינם יכולים להתקפל לתוך החבילה או שקיפולם יהווה פגיעה בפריט. פריטים אלו ניתנים למשלוח רק באמצעות איסוף עצמי מאחד הסניפים. לכן, הזמנה שתכלול פריט מסוג הנ”ל, תישלח באמצעות סוכן החברה לאחד הסניפים לפי בחירת הלקוחה.
  • ייתכן שיהיו עיכובי משלוחים בהגעתו של השליח/דואר רשום לישובים מרוחקים יותר (למשל, אזור רמת הגולן, ישובי הערבה, אילת וישובים באזור יהודה ושומרון).

החזרות / החלפות / ביטול עסקה

החזרה חינם!… עכשיו אפשר להתחיל לפרט…

במידה ואת לא מעוניינת בפריטים שהזמנת ואת מעוניינת להחזיר את הפריטים (מכל סיבה שהיא), את מוזמנת להחזיר אלינו בהתאם להנחיות הבאות הרשומות גם בתקנון האתר:

  1. בפריטים לא נעשה שימוש ולא נגרם כל פגם או נזק.
  2. התווית המקורית עדיין מחוברת לפריטים המוחזרים.
  3. טרם עברו 14 יום מהיום שקיבלת את הפריטים (לאחר 14 יום מקבלת הפריטים, לא ניתן לבצע החזרה).
  4. עלייך להודיע לנו בכתב שאת מעוניינת להחזיר את הפריטים שהזמנת (נשמח לדעת את סיבת ההחזרה כדי שנוכל לשפר ולהשתפר) – תוכלי לשלוח אלינו הודעה דרך ‘צור קשר‘ או לשלוח לנו מייל בדוא”ל: nefartt@gmail.com (על מנת לבצע החזרה יש להעביר את הבקשה בכתב בלבד אחרת לא נוכל לטפל בבקשה להחזרת פריטים).
  5. יש להוסיף את חשבונית העסקה להודעתך ולוודא שבקשתך התקבלה בשירות הלקוחות שלנו בטלפון: 04-9858192 בשעות הפעילות: בימים א’ – ה’ בין השעות 8:00 – 16:00.
  6. את הפריטים יש לארוז מחדש באריזתם המקורית ולהדביק מדבקת גוביינא המשמשת למשלוח חינם חזרה למשרדי החברה בדואר רשום. ניתן לחילופין, להביא את הפריטים באריזתם המקורית אל משרדי החברה או לאחד מסניפי החברה בתיאום מראש ובשעות הפעילות של הסניפים + יש לצרף את חשבונית העסקה ואישור על החזרת פריט שקיבלת במייל משירות הלקוחות שלנו. סוכן החברה יאסוף את הפריטים הנ”ל מהסניפים אל משרדי החברה.
  7. כעת יש לך מספר אפשרויות… את יכולה להחליף מידה או צבע (אם קיימים במלאי) או לקבל זיכוי לחנות האתר ולהחליף לפריט אחר באותו סכום / להוסיף תשלום לפריט יקר יותר / לבחור פריט זול יותר ולקבל זיכוי על ההפרש. את הפריט החדש בו את מעוניינת אנו נשלח אלייך בדרך הנוחה לך ובעלות המשלוח הנתונה בטבלת אפשרויות המשלוח המפורטת בראש הדף “משלוחים והחזרות“.
  8. במידה ואת מעוניינת בביטול העסקה והחזר כספי, אנו נבצע החזר כספי מלא ללא צורך בדמי ביטול ובהתאם להנחיות של חברת האשראי ובתנאים בהם בוצעה העסקה המקורית. ההחזר הכספי יבצוע בתוך 7 ימי עסקים מיום קבלת ההודעה על ביטול עסקה או מיום קבלת המוצר נשוא העסקה שבוטלה במשרדי החברה, לפי המאוחר בינהם. במידה והעסקה המקורית בוצעה דרך פייפאל, ההחזר הכספי יוחזר לחשבון הפייפאל שלך.

הערות

  • כחלק מהשירות הטוב שאנו בנפרטיטי מעוניינים לתת לכן, החלטנו שבמידה והזמנתן פריט ואתן מעוניינות להחזיר אותו – ההחזרה תהיה ללא תשלום. הכוונה היא שההחזרה הראשונה הינה ללא תשלום. במידה ותרצו להחליף פריט ושנשלח אליכן משלוח נוסף (משלוח שני) – משלוח זה יהיה בתשלום, ע”פ בחירתכן, מתוך טבלת אפשרויות המשלוח שבדף “משלוחים והחזרות” ובהתאם לעלויות המופיעות בטבלה זו. במידה ויהיו החזרות נוספות, תוכלו לעשות זאת באמצעות דואר רשום (בעלות ע”פ דואר ישראל”) או להביא את הבגד לאיסוף מאחד הסניפים שלנו ונאסוף אותו למשרדי החברה ללא עלות. כך לגבי כל המשלוחים וההחזרות הנוספות שיהיו (ככל שיהיו כאלו) הנובעות מאותה עסקה.
  • כל המוזכר לעיל הינו בהתאם לתקנון האתר וכמובן שבכפוף להוראות חוק הגנת הצרכן (תשמ”א – 1981) והתקנות אשר הותקנו על פיו. לפרטים נוספים ומידע נוסף הקשור במדיניות משלוחים, החזרות וביטול עסקה, תוכלי לקרוא בתקנון האתר.

החזרות / החלפות / ביטול עסקה

החזרה חינם!… עכשיו אפשר להתחיל לפרט…

במידה ואת לא מעוניינת בפריטים שהזמנת ואת מעוניינת להחזיר את הפריטים (מכל סיבה שהיא), את מוזמנת להחזיר אלינו בהתאם להנחיות הבאות הרשומות גם בתקנון האתר:

  1. בפריטים לא נעשה שימוש ולא נגרם כל פגם או נזק.
  2. התווית המקורית עדיין מחוברת לפריטים המוחזרים.
  3. טרם עברו 14 יום מהיום שקיבלת את הפריטים (לאחר 14 יום מקבלת הפריטים, לא ניתן לבצע החזרה).
  4. עלייך להודיע לנו בכתב שאת מעוניינת להחזיר את הפריטים שהזמנת (נשמח לדעת את סיבת ההחזרה כדי שנוכל לשפר ולהשתפר) – תוכלי לשלוח אלינו הודעה דרך ‘צור קשר‘ או לשלוח לנו מייל בדוא”ל: nefartt@gmail.com (על מנת לבצע החזרה יש להעביר את הבקשה בכתב בלבד אחרת לא נוכל לטפל בבקשה להחזרת פריטים).
  5. יש להוסיף את חשבונית העסקה להודעתך ולוודא שבקשתך התקבלה בשירות הלקוחות שלנו בטלפון: 04-9858192 בשעות הפעילות: בימים א’ – ה’ בין השעות 8:00 – 16:00.
  6. את הפריטים יש לארוז מחדש באריזתם המקורית ולהדביק מדבקת גוביינא המשמשת למשלוח חינם חזרה למשרדי החברה בדואר רשום. ניתן לחילופין, להביא את הפריטים באריזתם המקורית אל משרדי החברה או לאחד מסניפי החברה בתיאום מראש ובשעות הפעילות של הסניפים + יש לצרף את חשבונית העסקה ואישור על החזרת פריט שקיבלת במייל משירות הלקוחות שלנו. סוכן החברה יאסוף את הפריטים הנ”ל מהסניפים אל משרדי החברה.
  7. כעת יש לך מספר אפשרויות… את יכולה להחליף מידה או צבע (אם קיימים במלאי) או לקבל זיכוי לחנות האתר ולהחליף לפריט אחר באותו סכום / להוסיף תשלום לפריט יקר יותר / לבחור פריט זול יותר ולקבל זיכוי על ההפרש. את הפריט החדש בו את מעוניינת אנו נשלח אלייך בדרך הנוחה לך ובעלות המשלוח הנתונה בטבלת אפשרויות המשלוח המפורטת בראש הדף “משלוחים והחזרות“.
  8. במידה ואת מעוניינת בביטול העסקה והחזר כספי, אנו נבצע החזר כספי מלא ללא צורך בדמי ביטול ובהתאם להנחיות של חברת האשראי ובתנאים בהם בוצעה העסקה המקורית. ההחזר הכספי יבצוע בתוך 7 ימי עסקים מיום קבלת ההודעה על ביטול עסקה או מיום קבלת המוצר נשוא העסקה שבוטלה במשרדי החברה, לפי המאוחר בינהם. במידה והעסקה המקורית בוצעה דרך פייפאל, ההחזר הכספי יוחזר לחשבון הפייפאל שלך.

הערות

  • כחלק מהשירות הטוב שאנו בנפרטיטי מעוניינים לתת לכן, החלטנו שבמידה והזמנתן פריט ואתן מעוניינות להחזיר אותו – ההחזרה תהיה ללא תשלום. הכוונה היא שההחזרה הראשונה הינה ללא תשלום. במידה ותרצו להחליף פריט ושנשלח אליכן משלוח נוסף (משלוח שני) – משלוח זה יהיה בתשלום, ע”פ בחירתכן, מתוך טבלת אפשרויות המשלוח שבדף “משלוחים והחזרות” ובהתאם לעלויות המופיעות בטבלה זו. במידה ויהיו החזרות נוספות, תוכלו לעשות זאת באמצעות דואר רשום (בעלות ע”פ דואר ישראל”) או להביא את הבגד לאיסוף מאחד הסניפים שלנו ונאסוף אותו למשרדי החברה ללא עלות. כך לגבי כל המשלוחים וההחזרות הנוספות שיהיו (ככל שיהיו כאלו) הנובעות מאותה עסקה.
  • כל המוזכר לעיל הינו בהתאם לתקנון האתר וכמובן שבכפוף להוראות חוק הגנת הצרכן (תשמ”א – 1981) והתקנות אשר הותקנו על פיו. לפרטים נוספים ומידע נוסף הקשור במדיניות משלוחים, החזרות וביטול עסקה, תוכלי לקרוא בתקנון האתר.