שאלות ותשובות

הזמנות

איך מבצעים הזמנה באתר נפרטיטי?
היכנסי לחנות באתר, בחרי את הפריט שבו את מעוניינת, בחרי צבע ומידה (אם יש) ופשוט ליחצי על הכפתור “הוסף לסל”. כעת הפריט שבחרת נמצא בסל הקניות שלך. עכשיו תוכלי להמשיך לגלוש בחנות ולהוסיף עוד פריטים לסל הקניות שלך או לעבור לעמדת התשלום. בעמדת התשלום יש למלא את הפרטים האישיים (או להתחבר במידה ואת רשומה). יש לבחור צורת משלוח, לבחור דרך תשלום מועדפת וללחוץ על “הזמנה” בכפתור הירוק. לאחר מילוי פרטי האשראי/פייפאל ולחיצה על אישור, תישלח לך הודעה במייל על ביצוע הזמנה. מיד עם הגעת אישור התשלום תישלח הודעה נוספת ובה מצורפת חשבונית העסקה. ההזמנה שלך כעת בהכנה ותוכלי לעקוב אחר מצב ההזמנה באתר באזור האישי.

עוד לא הזמנתי אף פעם באינטרנט – האם אפשר לבצע הזמנה טלפונית?
בהחלט! לאחר שהוספת לסל הקניות שלך את הפריטים אותם את מעוניינת לרכוש, תוכלי לסמן בעמדת התשלום שנציג טלפוני של החברה יחזור אליך לקבלת פרטי האשראי בטלפון. נשמח ללוות אותך בכל שלב. (שעות הפעילות של שירות הלקוחות: בימים א’ – ה’ בין השעות 8:00 – 16:00).

האם עליי לפתוח חשבון באתר בשביל לבצע הזמנה?
על מנת לבצע הזמנה, את לא חייבת להירשם, את יכולה גם לבצע הזמנה כ”אורחת” אך כדאי לך להירשם לאתר על מנת שברכישות העתידיות שלך לא תצטרכי למלא את הפרטים שלך שוב ושוב. דרך אגב, את מוזמנת להירשם למועדון הלקוחות שלנו ולקבל הטבות והנחות לרכישה בחנות האתר.. זה גם ללא עלות כלל.

מהו “החשבון שלי”?
לאחר שנרשמת לאתר, תוכלי להיכנס לאזור “החשבון שלי” ובו תוכלי לראות ההזמנות שלך ואת מצב ההזמנה. תוכלי גם לראות את פרטי חשבונך ולשנות את הסיסמא שלך. בנוסף, יש בדף זה את רשימת המשאלות המלאה שסימנת במהלך הגלישה שלך באתר עד כה. כניסה ל”חשבון שלי”.

מהו סל הקניות שלך?
בסרגל התפריטים מצד שמאל, נמצא סל הקניות שלך. בסל הקניות, נמצאים כל הפריטים שאהבת ואת מעוניינת לרכוש. בכל פעם שתיבחרי בגד שאת אוהבת בחנות, תמצאי ליד, את הכפתור “הוסף לסל”. כאשר לוחצים על כפתור זה, הפריט המבוקש עובר ל”סל הקניות” הממוקם בסרגל התפריטים מצד שמאל. שם תוכלי לראות את סל הקניות במלואו, ללחוץ על “תשלום” בכדי לרכוש את הבגד, או פשוט להמשיך לגלוש באתר על מנת להוסיף פריטים נוספים שאת אוהבת לסל הקניות שלך.

איך ניתן לבדוק את מצב ההזמנה שלי?
לאחר ביצוע הזמנה, תוכלי להיכנס לאזור “החשבון שלי” ולהיכנס ל’הזמנות’ – שם תוכלי לראות את מצב ההזמנה שלך. לדף ההזמנות שלך לחצי כאן.

איך אוכל לוודא שקיבלתם את ההזמנה שלי?
בסיום ביצוע ההזמנה, תישלח אלייך הודעה לכתובת המייל שהזנת ובה תקבלי אישור שההזמנה התקבלה. ברגע שהעסקה תאושר ע”י חברת האשראי, תקבלי הודעה נוספת על אישור התשלום בצירוף חשבונית. לאחר מכן, אנו נדאג שההזמנה שלך תטופל בהקדם האפשרי. תוכלי גם להיכנס לאזור “החשבון שלי” ושם תוכלי לראות את מצב ההזמנה שלך.

אישור ההזמנה לא הגיע, מה לעשות?
אם לא קיבלת את אישור ההזמנה בתוך 48 שעות מביצועה, אנא פני אל שירות הלקוחות שלנו ונשמח לעזור לך. לפרטי התקשרות עם שירות הלקוחות, אנא לחצי כאן.

האישור על העסקה לא הגיע לכתובת המייל שלי, מה לעשות?
אם לא קיבלת את אישור העסקה בתוך 48 שעות מביצועה, אנא פני אל שירות הלקוחות שלנו ונשמח לעזור לך. לפרטי התקשרות עם שירות הלקוחות, אנא לחצי כאן.

ברצוני לבטל את ההזמנה שביצעתי באתר, כיצד אני מבצעת?
במידה וביצעת הזמנה באתר ואת מעוניינת לבטל אותה, תוכלי לבטל את ההזמנה בטווח הזמן שבין יום ביצוע העסקה (אם בוצעה) ועד 14 יום לאחר שקיבלת את המוצר. על מנת לעשות זאת, אנא שלחי למשרדי החברה הודעה מסודרת וצייני כי את מעוניינת בביטול ההזמנה/העסקה. את ההודעה ניתן לשלוח באמצעות דואר אלקטרוני, פקס או בהודעה בדף ‘צור קשר’ שבאתר (לפרטי ההתקשרות לחצי כאן). במקביל, יש לשלוח את חשבונית העסקה (אם בוצעה העסקה) וליצור קשר טלפוני עם שירות הלקוחות בטלפון: 04-9858192 ולהודיע על רצונך לבטל את ההזמנה. צוות שירות הלקוחות ינחה אותך בהמשך תהליך ביטול ההזמנה. (לפרטים נוספים בעניין זה תוכלי לעיין בתקנון האתר).

ביצעתי הזמנה וברצוני לשנות את שיטת המשלוח, כיצד אני מבצעת?
במידה וביצעת הזמנה באתר ואת מעוניינת בשינוי שיטת המשלוח, תוכלי לשלוח הודעה אל שירות הלקוחות דרך ‘צור קשר’, לשלוח הודעה בדוא”ל: nefartt@gmail.com או ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון: 04-9858192 בשעות הפעילות: בימים א’ – ה’ בין השעות 8:00 – 16:00. בכל דרך שתבחרי, יש לעשות זאת בתוך 24 שעות מרגע שקיבלת את אישור העסקה.

ברצוני לשנות כתובת בהזמנה שביצעתי, כיצד אני מבצעת?
על מנת לשנות כתובת בהזמנתך תוכלי לשלוח הודעה אל שירות הלקוחות דרך ‘צור קשר’, לשלוח הודעה בדוא”ל: nefartt@gmail.com או ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון: 04-9858192 בשעות הפעילות: בימים א’ – ה’ בין השעות 8:00 – 16:00. בכל דרך שתבחרי, יש לעשות זאת בתוך 24 שעות מרגע שקיבלת את אישור העסקה.

האם ניתן לבצע הזמנה לחו״ל?
לעת עתה, כל הרכישות מחנות האתר הינן לכתובות בישראל, אך אם את מעוניינת בהזמנה לכתובת בחו”ל נשמח לתת לך שירות המותאם ללקוחות חו”ל דרך שירות הלקוחות שלנו במשרדי החברה בהתאם למלאים הקיימים. על מנת לקבל שירות זה תוכלי לשלוח הודעה אל שירות הלקוחות דרך ‘צור קשר’, לשלוח הודעה בדוא”ל: nefartt@gmail.com או ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון: 04-9858192 בשעות הפעילות: בימים א’ – ה’ בין השעות 8:00 – 16:00. אנו מקווים שבעתיד נוכל לפתוח את שירותנו לקהל לקוחות ממדינות נוספות.

משלוחים

איך אני מקבלת את ההזמנה?
את הזמנתך תוכלי לקבל בדואר רשום, בדואר שליחים עד הבית או לאסוף את ההזמנה באחת מחנויות הבית שלנו. בעמדת התשלום תוכלי לסמן בצד השמאלי של הדף את שיטת המשלוח המועדפת עלייך. לפרטים נוספים אודות מדיניות המשלוחים שלנו לחצי כאן.

מתי ההזמנה תגיע אליי? 
מרגע אישור ביצוע העסקה, ההזמנה שלך מטופלת היטב ואנו עושים את המרב בכדי שתקבלי את ההזמנה שלך במהירות. בדרך כלל ההזמנה יוצאת מנפרטיטי בתוך 2 ימי עסקים, מכאן זה תלוי בשיטת השילוח שבחרת. תוכלי לבדוק את שיטות המשלוח השונות וכמו כן, לקבל מידע אודות זמני המשלוחים לפי הסוגים השונים במדיניות המשלוחים שלנו. תוכלי גם להיכנס לאזור “החשבון שלי” ושם תוכלי לראות את מצב ההזמנה שלך. במידה והזמנת משלוח בשיטת “שליח עד הבית” או בדואר רשום – יישלח אליך במייל מספר מעקב אחר החבילה. את המספר תוכלי להזין במקום המתאים באתר דואר ישראל ולראות בדיוק היכן נמצאת החבילה שלך בכל רגע נתון. במידה וישנה בעיה כלשהי, נשמח לעזור לך. תוכלי לשלוח הודעה אל שירות הלקוחות דרך ‘צור קשר’, לשלוח הודעה בדוא”ל: nefartt@gmail.com או ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון: 04-9858192 בשעות הפעילות: בימים א’ – ה’ בין השעות 8:00 – 16:00.

יש לי התלבטות אם להזמין את השליח לכתובת מגוריי או לכתובת העבודה, מה כדאי לבחור?
השליחים עובדים עד שעה 20:00, במידה ולא יהיה אף אחד בכתובת המשלוח בכדי לקבל את החבילה, יתבצע ניסיון מסירה שני בתוך 48 שעות.

האם יש לנפרטיטי חנויות בהן אני יכולה להרגיש את הבגד ולמדוד אותו?
יש לנו סניפים ברחבי הארץ, בהן תוכלי להרגיש ולמדוד את בגדי נפרטיטי. לרוב, ניתן למצוא את הפריטים המוצגים באתר נפרטיטי גם בסניפי החברה אך ייתכנו לא מעט מקרים בהם ישנם פריטים שמופיעים באתר ואינם עוד בחנויות ברחבי הארץ. יתכנו גם מקרים בהם ישנם פריטים המיועדים להימכר באתר נפרטיטי בלבד ולא ניתן להשיג אותם בסניפים (לפרטים נוספים מומלץ לקרוא את תקנון האתר). ישנה אפשרות לרכוש את הבגד ולסמן בעמדת התשלום שאת מעוניינת באיסוף עצמי מאחד הסניפים שלנו בארץ ולסמן את הסניף הרצוי. הבגד יגיע אל הסניף באמצעות סוכן המכירות של החברה, ובאותו רגע יתקשרו אליך על מנת להזמינך אל הסניף לקבלת ההזמנה שלך. רוצה לדעת היכן נמצא סניף נפרטיטי הקרוב לביתך? לחצי כאן.

החזרות והחלפות

הזמנתי פריט וברצוני להחליף אותו/להחזיר אותו, כיצד אני מבצעת?
במידה ואת מעוניינת להחליף פריט באחר או להחזיר את הפריט תמורת החזר כספי, תוכלי לעשות זאת כמובן בתוך 14 יום מרגע קבלת הפריט לידיך. על מנת לעשות זאת, אנא שלחי למשרדי החברה הודעה מסודרת וצייני כי את מעוניינת בהחלפת הפריט בפריט אחר או בהחזרת הפריט בתמורה להחזר כספי. את ההודעה ניתן לשלוח באמצעות דואר אלקטרוני, פקס או בהודעה בדף ‘צור קשר’ שבאתר (לפרטי התקשרות לחצי כאן). במקביל, יש לשלוח את חשבונית העסקה וליצור קשר טלפוני עם שירות הלקוחות בטלפון: 049858192 ולהודיע על רצונך בהחלפת פריט או החזרה תמורה החזר כספי. צוות שירות הלקוחות ינחה אותך בהמשך תהליך ביטול ההזמנה. (לפרטים נוספים בעניין זה תוכלי לעיין בתקנון האתר).

כמה זמן לוקח לחבילה שהחזרתי להגיע אליכם?
ישנן שתי אפשרויות למשלוח חזרה ושתיהן ללא עלות: הראשונה היא באותה אריזת משלוח בה קיבלת את הפריט באמצעות שימוש במדבקת גוביינא המצורפת למשלוח ובדואר רשום – זמן ההגעה לפי דואר ישראל – עד 14 ימי עסקים אך בד”כ זה פחות. דרך שניה היא להשאיר את החבילה לסוכן שלנו באחד מסניפי הרשת. החבילה תגיע למשרדי החברה בתוך 10 – 12 יום. במידה ויש בעיה כל שהיא או שאת מעוניינת בבירור כלשהו, תוכלי לשלוח הודעה אל שירות הלקוחות דרך ‘צור קשר‘, לשלוח הודעה בדוא”ל: nefartt@gmail.com או ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון: 04-9858192 בשעות הפעילות: בימים א’ – ה’ בין השעות 8:00 – 16:00.

האם אפשר להחזיר פריט בסייל או בהנחה?
מדיניות ההחזרות וההחלפות הינה בהתאם לתקנון האתר.

 

מידות והתאמה

יש לי התלבטות לגבי איזו מידה להזמין, איך אדע מה המידה שלי? 
יש לנו מדריך מידות מפורט בו תוכלי לקבל הסברים מדויקים כיצד לדעת איזו מידה להזמין. הנה קישור למדריך המידות.

מלאי

התאהבתי בפריט שאזל. מה עושים?
דבר ראשון לא מתייאשים, אולי יש עוד תקווה… אנא צרי קשר עם שירות הלקוחות שלנו ואנו ננסה לעזור לך ולמצוא לך את הפריט שהתאהבת בו.. תוכלי לשלוח הודעה אל שירות הלקוחות דרך ‘צור קשר‘, לשלוח הודעה בדוא”ל: nefartt@gmail.com או ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון: 04-9858192 בשעות הפעילות: בימים א’ – ה’ בין השעות 8:00 – 16:00.

ניוזלטר

נרשמתי לרשימת התפוצה באתר, אבל טרם קיבלתי מכם מיילים. מדוע?
במידה ואת משתמשת בדואר אלקטורני של Gmail, צריך לוודא שהמיילים שאת מקבלת מאיתנו מגיעים לתיבת ה- Primary ולא אל תיבת ה- Promotions (בא ניתן לראות בדרך כלל הודאות עם דבר פרסום). בכדי לקבל את הניוזלטר שלנו לתיבה הראשית שלך, תוכלי לבצע מספר פעולות:
א. לסמן את אחד המיילים ששלחתנו לך בתיבת ה- Promotions ב- V.
ב. ללחוץ על הכפתור הימני של העכבר כאשר סימון העכבר על המייל, ואז לבחור באופציית Move to Tab ולהעביר לתיבת Primary. מעתה כל המיילים שנשלח לך יגיעו לתיבה הראשית.
ג. במידה ואת לא מוצאת את המייל שלנו בתיבת Promotions אז יתכן ומערכת Gmail זיהתה את המייל כפרסום שאת לא מעוניינת בו ושלחה אותו באופן אוטומטי לתיבת ה- Spam, שם גם תוכלי למצוא אותו ולבצע את אותן פעולות הנ”ל בכדי להחזיר את המייל ששלחנו לך לתיבת ה- Primary.

אני לא רואה תמונות במיילים שאתם שולחים אליי, מה לעשות?
הסיבה לכך בדרך כלל נמצאת בהגדרות המייל שלך, על מנת לפתור תקלה זו, את יכולה לפתוח את אחד המיילים ששלחנו לך שבו את לא רואה תמונות וללחוץ display images בחלק העליון של המייל. זה אמור לפתור את הבעיה, במידה ואת נתקלת בבעיה חוזרת אנא פני אלינו ונשמח לעזור. תוכלי לשלוח הודעה אל שירות הלקוחות דרך ‘צור קשר‘, לשלוח הודעה בדוא”ל: nefartt@gmail.com או ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון: 04-9858192 בשעות הפעילות: בימים א’ – ה’ בין השעות 8:00 – 16:00.

אבטחת מידע

האם האתר מאובטח?
האתר מאובטח ברמה גבוהה ביותר באמצעות פרוטוקול לסחר אלקטרוני (SSL,PCI) המשמש להצפנת נתונים מרגע קבלתם במערכת ועד להעברתם למערכת האתר. כל הנתונים שמוזנים למערכת על-ידי המשתמשים בעת גלישה / ביצוע פעולה / עסקה באתר, יישארו חסויים ומאובטחים. מידע נוסף בנושא אבטחת מידע תוכלי לקרוא בתקנון האתר, בפרק ‘סודיות, אבטחה ופרטיות’.

האם פרטי האשראי שלי נשמרים במערכת האתר?
לא. פרטי כרטיס האשראי של המשתמשים המבצעים פעולות באתר אינם נשמרים במערכות שלנו. הסליקה מתבצעת באמצעות חברה חיצונית: חברת וריפון, חברה המאושרת ע”י ישראכרט כחברה הנותנת שירותי סליקה באינטרנט.

חיובים ותשלומים

מהם דרכי התשלום בהם אני יכולה לשלם עבור פריטים שהזמנתי באתר?
ישנן שתי דרכי תשלום: 
1. לשלם באמצעות כרטיס אשראי. תוכלי לבצע תשלום זה בצורה פשוטה, מהירה ובטוחה באמצעות הכנסת פרטי כרטיס האשראי בעמדת התשלום. (פרטי האשראי שלך מוגנים במערכת אבטחה ייחודית עליה תוכלי לקרוא בתקנון האתר). *ניתן גם לשלם בכרטיס אשראי באמצעות נציג טלפוני. תוכלי לבחור בעמדת התשלום שנציג טלפוני יתקשר אליך לקבלת פרטי כרטיס הארשאי.
2. דרך שניה לשלם הינה באמצעות PAYPAL. תשלום דרך פייפאל הינו קל ופשוט למי שיש חשבון בפייפאל. אם אין לך חשבון בפייפאל תוכלי ליצור חשבון PAYPAL חדש – זה קל ופשוט ומאובטח.

האם ניתן לשלם בתשלומים?
כן. בכרטיס אשראי ניתן לשלם עד 6 תשלומים. בפייפאל לא ניתן לשלם בתשלומים – התשלומים בפייפאל מועברים בסכום אחד.

האם אני יכולה לשלם במזומן בהזמנה באתר?
באתר לא ניתן לשלם במזומן אבל יש אפשרות לשלם באמצעות פייפאל (PayPal) – (פייפאל הינו סוג של “ארנק דיגיטלי”). פרט לתשלום בפייפאל, ניתן לשלם כמובן, גם בכרטיס אשראי.

נראה לי שחוייבתי פעמיים, כיצד אוכל לבדוק?
תוכלי לבדוק זאת עם חברת האשראי שלך, בפירוט החיובים שלך בחשבונך, וכמו כן, גם תוכלי לראות זאת באתר הבנק שלך בחיובי האשראי (יתכן וייקח יום או יומיים לפירוט העסקאות להתעדכן). תוכלי גם לבדוק באתר נפרטיטי בחשבונך את סטטוס ההזמנות שלך ולוודא שכל הזמנה מורכבת מן הפריטים שהזמנת ועלותם התקינה. בכל בעיה או אי וודאות, תמיד תוכלי לשלוח הודעה אל שירות הלקוחות דרך ‘צור קשר‘, לשלוח הודעה בדוא”ל: nefartt@gmail.com או ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון: 04-9858192 בשעות הפעילות: בימים א’ – ה’ בין השעות 8:00 – 16:00. 

הנחות ומבצעים

איך אני מממשת את 10% ההנחה שיש לי כחברת מועדון?

כאשר נרשמת למועדון הלקוחות באתר, קיבלת מייל מאיתנו בו אנו מברכים אותך על הצטרפותך למועדון הלקוחות, ובנוסף במייל זה ישנו קוד קופון המקנה לך 10% הנחה. על מנת לבצע שימוש בקופון, כל שעלייך לעשות הוא להכנס לחנות האתר, לבחור את הפריטים שאותם את מעוניינת לרכוש, ללחוץ על סל הקניות ובדף זה ישנו מקום להכניס קוד קופון מצד שמאל למטה. במידה והגעת לדף “פרטי עגלת קניות”, תוכלי לראות שבחלק העליון של הדף (מתחת ללוגו נפרטיטי), רשום שניתן ללחוץ ולהכניס את קוד הקופון. אם הכנסת את קוד הקופון (בצורה נכונה ללא טעויות), המערכת תאשר את הקוד ותוכלי לראות מצד שמאל את ההנחה שבוצעה.

אחריות

איך אדע שהפריטים שהזמנתי במצב טוב וחדשים?
את כל הפריטים באתר אנו מייצרים אצלנו במתפרה שבקיבוץ אילון. התופרות שלנו מאוד מיומנות וכל פריט עובר בדיקה לוודא שאין בו כל פגם והוא נקי ובמצב טוב. על מנת לקבל פרטים נוספים בענייני אחריות, תוכלי לקבל מידע בתקנון האתר.