אופנה לנשים בנות 50+

גיל 50 הוא, ללא ספק, נקודת מפנה בחייהן של נשים. יש המכנים אותו "גיל המעבר" ויש המרחיקים לכת ומכנים אותו "גיל הבלות." בתקופת חיים זו עוברות נשים רבות שינויים הורמונליים המשפיעים על הגוף מבחינה פיזית, נפשית ורגשית. המחזור החודשי נפסק, הורמונים שהיו פעילים בגוף מפסיקים לתפקד והאישה חווה מצבי רוח משתנים ולעתים רבות גם שינויים פיזיים. שינויים אלה מתבטאים, על פי רוב, בעלייה במשקל והאטה של חילוף החומרים. זוהי תקופה המציבה בפני נשים אתגרים לא פשוטים ופעמים רבות שינויים אלה מעמתים אותן עם סוגיות חדשות שהן צריכות לפתור. אחת הסוגיות היא שאלת האופנה. אם בעבר, הן יכלו לצאת מהבית עם מכנסיים קצרצרים או גופייה צמודה, הרי שלאור השינוי הזה הדבר לא תמיד אפשרי. הן צריכות להתאים בגדים לגוף משתנה והמעבר הזה אינו תמיד קל ונוח. בגדים לגיל 50 הם לא בהכרח אותם בגדים שיכלו ללבוש בגילאי 20 או אפילו 40. בעבר, אופנה לגילאי 50 ומעלה הייתה אופנה של נשים מבוגרות כי תוחלת החיים הייתה קצרה יותר ונשים הזדקנו בגילאים צעירים יותר. היום, לעומת זאת, נשים שעברו את גיל ה 50 יכולות להיראות מדהים עם הבגד הנכון. 

 

התאמת הבגד למבנה הגוף

אופנה לנשים בנות 50 ומעלה יכולה להיות עדכנית ואטרקטיבית וחשוב שתהיה מותאמת למבנה הגוף. כשבאים לבחור בגדים, חשוב להסתכל במראה ולראות בה את האישה שמשתקפת ולא את זו שאולי נשים רבות היו רוצות לראות. הגוף, שעבר שינוי אחרי לידות והפסקת מחזור, עשוי להיראות אחרת וכדאי לראות אותו כפי שהוא. לכן, חשוב ללמוד את מבנה הגוף המשתנה ולהתאים לו את הבגד שיבליט אותו בצורה הטובה ביותר. מהם מבני הגוף העיקריים של אישה ואיזה בגד מתאים לכל מבנה גוף?

  • גוף משולש – כשהירכיים רחבים מהכתפיים, הבטן צרה ושטוחה והמותניים צרים. לגוף כזה יתאים חלק עליון שידגיש את המותניים וחלק תחתון בגזרה ישרה, כמו חצאית A, או מכנסיים בגובה בינוני.
  • גוף אובלי – כשהמותניים רחבים מהירכיים ומהכתפיים והבטן בולטת. במקרה כזה, מומלץ לבחור פריטים שיטשטשו את האזור האמצעי כמו, למשל, טוניקות ועליוניות ארוכות. אם הרגליים צרות, כדאי להדגיש אותן בעזרת מכנסיים מתאימים או חצאית צרה. 
  • גוף משולש הפוך – כשהכתפיים רחבות מהירכיים ומתקבל מראה גברי מעט. כאן חשוב לנסות ליצור איזון על ידי הצרה של החלק העליון והוספת נפח לחלק התחתון. מחשוף וי, שמלות מתרחבות מהמותן או חצאיות בגזרת A רחבה, יענו על הצורך. 
  • גוף מלבני – כשרוחב הכתפיים, המותניים והירכיים כמעט זהה. במקרים כאלה, כדאי להדגיש את המותניים ולהרחיב את האגן. הבגדים המתאימים לנשים עם מבנה גוף כזה הם: חולצות או שמלות מעטפת, מכנסיים בגזרה גבוהה או חצאית פעמון. 
  • גוף שעון חול – מבנה שבו רוחב הכתפיים זהה לרוחב הירכיים והמותניים צרים. גוף כזה מזמין פרטי לבוש שכוללים חגורה ומבליטים את המותניים הצרות. 

 

בגדים לנשים בנות 50 ומעלה – מלתחה אופנתית ועשירה

אופנת נשים גילאי 50 פלוס מסמלת אולי סוף של תקופה, במקרים רבים שבהם הגוף משתנה, אבל היא גם הזדמנות נפלאה להתחדשות. הבגדים שפעם התאימו מפנים מקום למלתחה חדשה, נפלאה ומרהיבה. אילו בגדים מציעה נפרטיטי לנשים נשיות?

  • חולצות – חולצות בגזרות שונות ובמגוון של הדפסים צבעוניים. למשל, חולצת סאטן בגזרת קימונו קצרה בצבעים של כחול וכתום מעושן, חולצה מתרחבת מבד סריג ויסקוזה בצבעי קרם ושחור עם שני כיסים גדולים ופרחוניים ועוד. החולצות הרבות מגיעות במגוון של גזרות וצבעים ואפשר להתאים להן מכנסיים להשלמת המראה.
  • מכנסיים – מכנסיים ארוכים או 7/8 בגזרות וצבעים שונים. למשל: מכנסי פשתן בצבע שחור או חום עם פס קישוט למטה ושסע קטן בצד, מכנסיים בגזרה מתרחבת בצבע זהב כהה מבדי לייקרה ושיפון, מכנסיים שחורים מבד קרפ סטאר נעים בגזרה ישרה ומחמיאה ועוד. 
  • טוניקות – מגוון של טוניקות יפיפיות ליומיום וחגיגיות יותר לערב. למשל: טוניקה בגזרה מתרחבת קצרה יותר מלפנים בהדפס שושנים, טוניקה בגזרה שמתרחבת בצדדים מבד ויסקוזה נעים עם הדפס של צמח בהוויה יפנית, טוניקת ערב מרהיבה בגזרה מתרחבת מסריג ורשת לייקרה ועוד. 
  • עליוניות – עליונית מבד קטיפה לייקרה בגזרה מתרחבת בצבעים של כתום או כחול עם בטנה פרחונית, עליונית מתרחבת בגזרה פתוחה עם כיסים כפולים מבדי שיפון וקטיפה, עליונית פתוחה מבד סריג ג'רסי ועוד. 
  • גופיות – גופיות קצרות או ארוכות בגזרות שונות הן הפתרון המושלם לפריט לבוש שמתאים מתחת לעליונית. הגופיות שחורות ולכן מתאימות לכל סוגי העליוניות. 
  • שמלות – מגוון עשיר של שמלות בכל הגזרות ובצבעים רבים. למשל: שמלה בגזרת בלון מבד אריג מקומט בצבע ירוק עם הדפס של פולי קפה, שמלת ערב קצרה מסריג ורשת לייקרה עם תוספות של כנפיים בשרוולים, שמלת בסיס שחורה קצרה ועוד. 
  • חצאיות – מגוון של חצאיות באורכים שונים ובמגוון גזרות. למשל: חצאית בגזרת קלוש משתי שכבות של בד בצבע ורוד מעושן או תכלת אפרפר, חצאית בגזרת סאטן עם ברק עדין בגזרה ישרה עם מעט התרחבות ובמרכזה קישוט שרוך מכווץ ועוד. החצאיות בצבעים שחור, לבן, ורוד עדין, תכלת אפרפר וחום. 

 

נפרטיטי – אופנת נשים 50 פלוס חדשנית ומרהיבה

אם אתן מחפשות בגדים אופנתיים לגיל 50, הגעתן למקום הנכון. אצלנו תוכלו למצוא בגדים בסגנון קז'ואל וגם בסגנון חגיגי לאירועים מיוחדים כגון: מסיבות, חתונות, בר/בת מצווה, ימי הולדת, אירועי חברה גדולים ועוד. נפרטיטי היא חברת אופנה המציעה מגוון עשיר של פריטים לנשים מלאות שרוצות להיראות במיטבן לפי צו האופנה .  

היתרון הגדול שלנו הוא שכאן תוכלו למצוא את כל פריטי הלבוש ולהתאים לכן מלתחה מושלמת. הבגדים של נפרטיטי מתחדשים מדי עונה וכל הבגדים שלנו מעוצבים ומיוצרים אצלנו במפעל, החל משלב העיצוב ועד לשלב גיהוץ הבגד.  

לפרטים נוספים מוזמנות לפנות אלינו בטלפון 04-9858192.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *