שמלות ערב לחתונה לאמהות

האירוע הגדול מתקרב והתרגשות רבה. הזוג הצעיר פותח פרק חדש בחייו עם האנשים האהובים: משפחה וחברים. מלבד החתן והכלה, יש שתי נשים שעבורן הערב הזה הוא פסגה של אושר.
שתי אמהות שגידלו את ילדיהן במשך שנים וזוכות ללוות אותם ברגע מאושר ומרגש כל כך. ברית הנישואין עבור האמהות הוא אירוע חד פעמי וגם הן רוצות, כמובן, להיראות במיטבן כשהן מלוות את הילדים שלהן אל החופה. בחירת שמלת ערב לאם הכלה או אם החתן אינה משימה פשוטה. יש להקדיש לה תשומת לב ולבחור נכון. אם בעבר אמהות נראו מבוגרות יותר הרי שהיום הן נראות צעירות, חיוניות ותוססות ורוצות שמלה שתחמיא לגופן ותעניק להן מראה אלגנטי ומכובד.   

 

דברים שחשוב לזכור לפני שבוחרים שמלה לאירוע

בין אם מחפשים שמלות לאם הכלה או שמלות לאם החתן יש כמה דברים שחשוב לקחת בחשבון לפני שניגשים לקנייה.  

  • חשוב שהשמלות תהיינה מיוחדות ושיבליטו את המראה של כל אחת מהן אך יחד עם זאת, רצוי שהן לא יאפילו על מראה הכלה. זהו הערב שלה והיא במרכז תשומת הלב. לכן מומלץ לבחור שמלה שתמשוך תשומת לב במידה ותשאיר לכלה את המקום המרכזי שלה. 
  • מומלץ לקנות שמלות ממעצבת כי זה מבטיח איכות עבודה ברמה גבוהה מאד. השמלה תישמר לאורך זמן ותוכל לשמש לאירועים נספים. 
  • לבחור שמלה בגזרה שמחמיאה לגוף, כזו שמבליטה את מה שחשוב ומטשטשת את מה שלא רוצים להראות. לא כל שמלה מתאימה לכל מבנה גוף וחשוב לשים דגש על הגזרה שתחמיא לגוף בצורה הטובה ביותר. 
  • לבחור סגנון שמרגישים בו נוח. למשל, מי שלא רגילה ללבוש שמלות נוצצות ומבריקות, מומלץ לא להתחיל עכשיו כדי שבמהלך הערב לא תהיה תחושה של אי נוחות. בנוסף, מומלץ לא לבחור שמלות מבדים כבדים ומסורבלים שמכבידים על התנועה. 

 

היתרונות בעיצובים של נפרטיטי 

  • כל השמלות, ללא יוצא מן הכלל, עשויות מבדים איכותיים התפורים במקצועיות רבה ומחזיקים לאורך זמן. בדים קלים שמעניקים לגוף תחושה של נוחות וקלילות. 
  • דגמים ייחודיים שכל אחד מהם מעוצב בתשומת לב רבה ובקפדנות.
  • כל השמלות מיועדות לנשים מלאות ונשיות שרוצות ליהנות ממראה אלגנטי ואופנתי שמכבד את גופן בדרך הטובה ביותר. 
  • העיצובים מתאימים גם לנשים חילוניות וגם לדתיות או שומרות מסורת. השמלות אינן חשופות או קצרות מדי ועדיין שומרות על מראה מיוחד ואופנתי. כל אישה, ללא קשר לזיקה לדת, יכולה למצוא את השמלה שמתאימה לה ובה היא תיראה נפלא. 
  • דגמים שמתחדשים מיד שנה מבטיחים לכן למצוא שמלות לאמא של כלה 2023 וגם לאמא של חתן. כל הדגמים מקוריים ומעוצבים לפי מיטב האופנה.  

 

רשימה חלקית של שמלות מבית נפרטיטי

  • שמלת שלגיה – שמלת ערב עם רקמת פרחים מלפנים. שכבת בטנה מסריג שחור באורך עד הברך ומעליה בד טול לייקרה בצבע שחור. לאורך הטוניקה מלפנים, רקמת פרחים בגוונים של ורוד וזהב. 
  • שמלת אריאל – שמלת ערב עם בטנה מסריג שחור באורך עד הברך ומעליה טול לייקרה שחור. השמלה רקומה בשילוב של פייטים שחורים מלפנים ומתחת לטוניקה בטנה בתכלת מנצנץ. בקו המחשוף ובקצות השרוולים רקום פס פייטים שחור. 
  • שמלת תחרה שקופה – שמלה עשויה מתחרה איכותית ללא לייקרה. בקצות השרוולים ובחלק התחתון שילוב של תחרת קומות. 
  • שמלת ערב שמפניה – בטנה מסריג לייקרה ומעליה טול רשת לייקרה. תוספת של כנפיים לשרוולים וקישוט של פרחי זהב קטנים. 
  • שמלת ערב דגם קייט – שמלת ערב מפוארת עם בטנה מסריג לייקרה ומעליה רשת טול לייקרה. תחתית השמלה, כמו גם הצעיף, מבד מנצנץ כסוף. פייטים בזהב ושחור בצד ורקמה בכסף בדוגמת פרחים . 

 

אופנת נפרטיטי – המקום המושלם לאירוע מרגש

בין אם אתן מחפשות שמלות ערב לאמא של חתן או שמלות ערב אמא של כלה, הגעתן למקום הנכון. אצלנו תוכלו למצוא דגמים מיוחדים המתחדשים מדי שנה ונתפרים על ידי תופרות מקצועיות העושות עבודתן באהבה. אצלנו תוכלו למצוא, בנוסף לשמלות, גם חליפות לאמא של כלה וחתן, טוניקות, חצאיות, עליוניות ועוד.

שמלות ערב לאם הכלה תמונות אצלנו באתר, שם תוכלו להתרשם ולבחור את הדגם האהוב עליכן. את העיצובים המרשימים שלנו תוכלו למצוא ב 5 חנויות ברחבי הארץ ובחנויות רבות אחרות המוכרות את הבגדים שלנו. 

כל הדגמים שלנו נתפרים בכמויות קטנות מבדים באיכות גבוהה. הגזרות שלנו נוחות ומחמיאות לגוף והבדים נעימים למגע ומאפשרים תחושה של חופש ונינוחות לצד מראה אלגנטי. 

לפרטים נוספים מוזמנות ליצור אתנו קשר בטלפון 04-9858192. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *